piatok 26. decembra 2014

4# Photos "Enrico II Meow"

Staršie fotky môjho Enrica II (Mala som ešte jedného Enrika ktorý bol skoro na chlp rovnaký ako tento.) keď bol ešte maličký.

Som rada, že mi ho kamoška doniesla, bol taký opustený a prišiel o súrodencov ktorí sa podchladili a neprežili :( ... Teraz je z neho veľký fešák, ktorého fotky môžete vidieť keď sa hral s konárom v minulom článku s fotkami. :)

No nebol rozkošny?? ♥ Aj teraz je! 









"Taký maličký ako kvetináč :D .. ♥"

PS: Prepáčte, že som vôbec nič dlho nepridávala (tí ktorí ma sledujete) ale nemala som čas a mám veľa práce pomáhať bratovi a prišiel ku mne priateľ tak sa mu tiež treba venovať. :)
Snáď niečo zajtra pridám ale idem do Košic a neviem ako to bude s internetom.

2 komentáre:

  1. Jééj to je to najrozkošnejšie mača na svete ♥
    Fakt škoda že si vtedy nešla na Jakobyho tak ako ja, bola by si TOP fotografka :(

    OdpovedaťOdstrániť